ZÁKON PŘÍČINY (PŘÍČIN), A NÁSLEDKU (NÁSLEDKŮ)..NEBOLI také: ZÁKON (ZÁKONY) KOSMU..

 Když by ty DEBILY NEBYLI ?

ŽE ?

ALE ONI JSOU.

Nuž, A COŽ například: BACILY ?

Jó..je to rýmovačka..
sem tam i jako kačka..
 
Co na tó například Japan KOČKA ?
 
No, podívejme se například na TOTÓ :
 
Proč si LIDÉ někteří pojmenovali svou hudební skupinu názvem, pojmem:
Čecho Mor ?
Aby Mi, pokřtěnému jménem Jan 
( V občanském průkaze mám zapsáno: Jiří, po otci, po dědu. ) 
například zpívali na demonstraci MilionChvilek na podiu
stále dokola, když jsem seděl hned u podia:
,,Tak nám zabili Jeníčka..ZAMORDOVALI !.."
No, když to zpívali po několikáté, vstal jsem a odešel.
Tohle poslouchat opravdu nemusím.
 
Další příběh:
Onehdá jsem byl svou praktickou Lékařkou odeslán na vyšetření hematologické do specializovaného pracoviště k tomu určeném ve městě Benešov u Prahy, kde jsem, poblíž tenkrát bydlel.
Sedím takhle v čekárně, a za Mnou vcházeli další, a další, objednaní.
Někteří vycházeli z ordinace od tamního Lékaře, myslím, že šlo o primáře toho oddělení,
a Já si tiše všiml něčeho pro Mne podivného na těch pacientach..
Téměř všichni, snad kromě Mne, tam tenkrát různě kulhali o berlích, o holi..
To ve Mne skutečně vzbudilo pozornost, protože Mi bylo jasné, že zcela určitě tam není něco v pořádku, energeticky, jelikož zcela nepochybně NE každý, nebo téměř každý, kdo jde na hematologické vyšetření ( vyšetření krve ) musí být vždy kulhající o holi. Rozhodl jsem se, že přijdu na příčinu tohoto brazu, tenkrát. Tou příčinou byl tamní primář osobně, který, aby si udržel svou pacientskou síť, aby mu to oddělení nezrušili, si tam provozoval na pacientech, na pacientkách, různě temný okultismus, temnou magii. 
U tohoto primáře jsem si prožil jeho Mi dané, podané, ,,poslední pmazání". Nic víc.
Zprávu pro Mou lékařku Mi zalepil do obálky od životní pojišťovny.
No, tak jsem to rozlepil, po odejití z ordinace, obálku jsem roztrhal a vyhodil cestou domů do popelnice.
Kulhání, odhaduji, těch pacientů, pacientek, může být vedlejším efektem po doporučeních na různé chemie, předepsané tímto ,,snad ani ne lékařem". Toliko Můj odhad k celému tomuto případu.

Dále:
Proč si někdo pojmenoval svou firmu jménem:
Nehledejte v tom med. To by byl značný omyl.
Ten někdo je JAROMÍR SOUKUP,
provozovatel Televize Barrandov, dnes bílo černý kůň Čínských investorů,
kteří se prostřednictvím takovýchto aktivit snaží mít vliv, MOC ve světě, v České republice.
Jaromír Soukup se dělá hvězdou, a kdo ví..nejspíš se i třese, i jeho investoři, až někdy bude kandidovat na prezidenta ČR. Měli by tady Číňani tedy svou si PROVINCII.
No, každopádně, po takovýchhle eskapádách je pro Mne Jaromír Soukup naprosto nedůvěryhodnou osobou, natož, aby kdy byl někdy kdekoli v České politice. Ono už stačí, že se vykecává za Činské peníze ve veřejném prostoru, prostřednictvím tak zvané TELEVIZE BARRANDOV, například..
 
Dále:
Výše uvedené příklady Vám mohou pomoci zorientovat se v tom, co je TOUHA PO MOCI, a prostředky, které různí Lidé, různé skupiny, k tomu používají.
Vždy jde o zneužívání ENERGIÍ KOSMU.
Energií v Kosmu je mnoho, nezpočet.
Mají svou vlastní inteligenci, umí se stát člověkem vykonstruovaným programem, ale ve spravedlnosti Kosmu je nelze zneužívat, zneužít, beztrestně. O trest se starají, postarají, vždy ony, tyto energie, se silou Kosmu Mu vlastní..to podle i příčiny, povahy, a důsledků, které člověk..ten, který, Lidé, vyvolal, vyvolali, způsobili.
Pokud se kdokoli například naparuje, jakej je ramenatec, když dlouhá Léta rýžoval například miliony na neštěstí druhých, nemusí být překvapením jeho..její..předčasné úmrtí, i třeba nepěkné..například..
Zde je možno vzpomenout různá jména z historie, ale pieta k těm osobám Mi neumožńuje jejich jména zde uvést.
 
Dnes takto rujnuje České obyvatelstvo, rádoby zlatokopecky vydělává na Lidském neštěstí například exekutorsko fašistická mafie, která se zastřešuje tak zvanou exekutorskou komorou.
Abychom si rozuměli, nikomu nepřeji nic zlého, ale TITÓ, pod taktovkou zákonů českých poslanců, poslankyň, rujnují Český Lid už cca čtvrt století, a jak je vidno, nehodlají s tím přestat.
No, ZÁKON KOSMU, ve smyslu zde výše uvedeném, tedy zákon příčin a následků,
ve SPRAVEDLNOSTI BOŽÍ, jelikož TO JSOU I ZÁKONY TY.. nikoho nemine.
Tedy si lze domýšlet konce tohoto počínání.
Ono už stačí, že dnes a už po čtvrt století, se kvůli tomuhle rujnování Českého Lidu rodí v ČR o cca 39 tisíc dětí meziročně méně, nežli ve čtvrtstoletí předešlém..například. P/oslancům poslankyním, ČR, TO navzdory návrhům Pirátů na zlepšení) NESTAČÍ. .. abrdy ta konce..

Já Vám, poslanci, poslankyně, vládo ČR, Miloši Zemane.. a obdobní,
neustále opakuji: NESERTE BOHA ! 

Jenže..někomu nestačí jen tak něco, cokoli, říkat, aby byli Lidští, normální..

O tom svědčí například Armagedon apokalyptický Covidový (viz informativně ZDE ), který nechal proběhnout Andrej Babiš a spol. i přes Má upozorňování, i přes upozorňování MUDr. Milana Kubka, prezidenta České lékařské komory.. kde vláda naše slova ignorovala. Kdo sleduje Moje texty, ví velmi dobře, o čem zde píši.

To, co zde popisuji, chování zde uvedené, negativní, je hnus na N´tou vůči bližním.
No, někteří Lidé neumí,  a nechtějí žít jinak.
Mnohdy v tom může být například snadný přísun peněz.
Takto žili i nacisté. Na tom postavil svůj život i Adolf Hitler.
Jak to dopadlo, víme všichni. 
Adolf Hitler provozoval na svět rádoby svou Magii. Myslel si, že přechytračí energie Kosmu, že přechytračí Kosmos, že přechytračí násilnicky Boha, STVOŘITELE VEŠKERENSTVA..
Lao C´ by řekl..myslel si, že přechytračí, ten Adolf hitler : TAO.
NO, NEPŘECHYTRAČIL.
Jen to stálo mnoho, přemnoho, utrpení, Lidských životů..

Jenže některým, žel i mnohým, Lidem, ani TO NESTAČÍ.
Dál si jedou rádoby mental temnookultní magii.

Uvedl jsem zde několik příkladů.
Uvedu další:

Například jsem se musel zbavit z bytu televize i rozhlasu, neboť na jejich rádoby temnomagijní  okultismus, který neustále v průběhu vysílání, i v průběhu zpravodajství, nemám nejen nervy, ale hlavně ZDRAVÍ. A tak mám od nich klid. No, sem tam se Mi i stane, že se vyskytnou někde, někdy, u radia, ale ne často, například 1x za půl roku, za rok.. , na chvilku, a tak si vyslechnu, co zrovna říklali.
Tento týden jsem si vyslechl například, jak opakovali události povodní v ČR 2007..a dokonce si dovolili písní k Ježíši to neštěstí tak ve vysílání propojit příčinně se Mnou.
A to i přes to, že už jsem i jim, do Českého rozhlasu psal, že jsem tenkrát se vracel 
ze 3 denní dovolené se Mým cca 2 letým synem ze severních Čech, a doma v televizi jsem ze zpráv viděl, že za Mnou se cestou zaplavovaly a padaly mosty. Tedy upřímně..byl jsem z toho v šoku.
Jenže znáte to, malé mimčo, práce..život šel, a já měl tenkrát starosti hlavně tyto, tedy rodinné, a byl jsem i velmi unavený ze všeho. Navíc Mne tenkrát podvedl Můj bývalý pracovní šéf, a tak, zatímco jsem na mojí asi tak jedné této z cca možná tak tří několikadenních dovolených v Mém životě, Mu sepsal několik nikoli nezajímavých objednávek na zboží foto techniky do velkoobchodů i maloobchodů, On už v té době věděl, že Mi nevyplatí provizi. Já obětoval své 3 dny dovolené, abychom měli s rodinou z čeho žít, po té jsem ulehl v horečkách, a v těch horečkách jsem se telefonicky dozvěděl, že nedostanu ani zaplaceno. No, nějak jsme to přežili..nevzpomínám si už jak, taková byla tenkrát situace.
Takže, ,,rozhlasoví" letos opět aktivovali, v tomto týdnu, energie povodní z roku 2007, KRETÉNI.
Odnesli to Němci, Nizozemci, Belgičané..prozatím.
,,ROZHLASOVÍ", ,,TELEVIZNÍ" ,
( ale není to jen otázka Českého rozhlasu, ale i mnohých jiných rádií, no nejen rádií.. )
se svou temnou magií
jsou tak nebezpečím světu na úrovni č.1
A docela, toto vše, o čem zde píši, je i doložitelné.
 
Pokračujme dále v příkladech ze života:
V uplynulém období cca několika týdnů proběhl huricán na území Hodonínska, tedy jihovýchodní Moravy, u hranic se Slovenskem..
Lidem jaksi uniklo, že například v Hodoníně sídlí cestovní kancelář,
( no, na Zemi planetě existuje nejen cestovní kancelář s uvedeným názvem..jménem..)
se jménem IRRA ( Bůh MORU A ZKÁZY..ERRA, IRRA ) 

Lidem jaksi uniká, že existuje kapela, se jménem ERRA
( no, na Zemi planetě existuje nejen hudební skupina s uvedeným jménem, názvem).

A kapela LUCIE ( no, nejen kapela Lucie )
 má tendenci na nás vystrkovat z černého plakátu PROSTŘEDNÍČEK
(no, NEJEN PROSTŘEDNÍČEK).

Jsou to takové zvyklosti Lidí.
No, posuďte sami, co na to asi míní energie KOSMU.

A to jsem se zde dotkl, jen zlehka několika příkladů, kdy Lidé mocichtiví, si pohrávají s nepohrávatelným. S energiemi MORU A ZKÁZY, například,
s energiemi FAŠISMU..na ZEMI PLANETĚ..( mohl bych pokračovat v dalších, a dalích, příkladech.. )

A pak se Lidé diví. Někdy upřímě, jindy hrají, že se tomu diví, a potutelně se v duchu neštěstí vysmívají..nežli je dostihne SPRAVEDLNOST RUKY BOŽÍ..STVOŘITELE VEŠKERENSTVA..TEDY: i KOSMU.

~~~

Moje doporučení v souvislostmi s povodněmi:
 
!!! Nestavte, LIDÉ, si již, znovu, více, raději, domy v záplavových těchto oblastech !!!
 
Je velká škoda osudů ..zdraví, životů.

~~
**JESUS**KRISTUS**
(**JIŘÍ**) 
~~~

~~~



 

Populární příspěvky z tohoto blogu

Medea..